Friday, July 08, 2011

Favorit i repris


Idag åker jag och Anders iväg till England och London för andra året i rad, närmare bestämt London Film & Comic Con, en mässa för film- och serienördar där det mesta finns att handla och titta på. Det kommer även att medverka en del kändisar som skriver sina namnteckningar på beställning (dessa kostar från 15 pund styck), jag har tidigare varit ganska ointresserad av detta område men nu när jag varit med (och Anders tjatat lite på mig) så förstår jag mer vad alla autografjägare gillar så mycket, och kommer att skaffa några autografer själv. Bland många andra kommer Corey Feldman (från Stand By Me och The Lost Boys) och Robert Knepper (T-Bag från Prison Break), dessa är nog de jag ser mest fram mot. Det blir många timmars köande, väntande och gående och när dagen är slut kommer man att vara ganska trött, men försedd med många härliga minnen.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home