Tuesday, April 19, 2011

Drömmen om ett bättre liv


Träning verkar vara dagens modeord. Börja träna, eller träna mer, och få ett bättre liv. Jag vet inte om träning i sig är något magiskt piller men bättre kondition kan aldrig vara fel. Ett steg i riktningen mot ett bättre liv tog jag igår då jag var inne på Stadium för att leta upp lämpliga kläder. Skor kunde jag förstås bara drömmma om, det fanns i princip ingenting över storlek 46 (jag behöver minst 47), men joggingbyxor och en passande munktröja såg bra ut. Med bättre flås kanske jag kan undvika att somna under nån mer film, vilket kanske gläder vissa.

Labels: , , ,

5 Comments:

At 6:21 AM, Anonymous Dr U. Förkastligt said...

Somna under en film är ju helt förkastligt. HELT förkastligt.

 
At 8:26 AM, Blogger spidercrazy said...

Bara om det är en bra film.

 
At 8:56 AM, Anonymous placebohoe said...

SV: Jag försöker tänka annorlunda, men som du skriver är det lättare att tänka så som man alltid har gjort än att försökta ändra på det, men jag ska försöka ändå. Tack för dina ord!

 
At 2:29 PM, Anonymous MrSynister said...

Jag har sett Björn springa, jag vill aldrig se det igen.

 
At 8:27 AM, Anonymous Aficionadon said...

Du sover ju till alla sorters film, bra, dåliga, medel, usla, superbra. Känns som att du försöker slå något sorts rekord. Hoppas det är hjälper, annars vet du vad som händer nästa gång du somnar när vi tre ser på film.

 

Post a Comment

<< Home