Sunday, January 08, 2012

Swayze Race


En av mina favoritskådespelare är Patrick Swayze, och då jag har en liten hög filmer med honom så tyckte jag det var på tiden att ordna en Swayze movie night. Sagt och gjort, igår bjöd jag in två vänner och lagade lite mat, grillspett, vilket gick hem trots att jag aldrig gjort det förut (jag har ganska låga krav på framgång i min matlagning, om gästerna äter det som serveras brukar jag vara nöjd). Vi såg tre av Swayzes största filmer: Dirty Dancing, Road House och Point Break. Road House hade jag inte sett tidigare, största överraskningen var väl att få se Sam Elliott utan mustasch (OK, han var mustaschlös redan i Jeff Bridges-filmen The Contender, men där spelar han politiker så det räknas liksom inte). Point Break är väl den bästa filmen av de tre - surfare, fallskärmshoppning med och utan fallskärm, och så lite djurplågeri, ja, den filmen har allt man kan begära. Vem sa något om en remake? Vem??

Labels: , , ,

1 Comments:

At 6:45 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej!

Jag jobbar på Goviral, ett företag som jobbar med distribution av video-content online.

Vi har just nu en kampanj för filmen J. Edgar som jag tänkte kunde passa på din blogg och undrar därför om det skulle vara intressant att publicera trailern?

Kampanjvideon: http://www.5x5m.com/lp/14028/trailer_J_Edgar.html

Hör gärna av dig så kan jag berätta mer om oos och vad vi kan erbjuda.

mer om oss:
http://www.goviral.com
http://www.goviralnetwork.com

mvh
Christian
christian.peck ( @ ) goviral.com

 

Post a Comment

<< Home