Sunday, December 26, 2010

Allestädes närvarande


Han kanske inte är Gud, men han finns numera ändå överallt - sedan han vann sin Oscar tidigare i år så har Jeff Bridges blivit en av Hollywoods flitigast intervjuade kändisar. Varje gång jag hittar en ny tidning med hans nuna på så köper jag den och känner mig som en rutten stalker. Sen lägger jag ut alla tidningar på golvet och när jag ser alla ögon, från samma person, som tittar på mig, undrar jag om det inte egentligen är han som stalkar mig. Då stoppar jag snabbt undan alla tidningar och spelar spel istället.

Labels: , , , ,

3 Comments:

At 7:22 AM, Anonymous Aficionadon said...

Sjukt hur mycket en Oscar kan göra. Jävla Hollywood alltså, så fort man får en Oscar får man massor av roller i storfilmer, t. om en snubbe som Jeff var tvungen att vänta på en Oscar innan en andra Tron film var aktuell.

 
At 11:30 AM, Anonymous MrSynister said...

"Man's Journal" sjukt bögit namn för en tidning.

 
At 10:36 AM, Anonymous Josephine said...

"True Grit" är bra :-) flickan får mig att tänka på Pippi Långstrump. Skinn på näsan så det räcker till en flygarluva som P. (GBG) brukar säga...

 

Post a Comment

<< Home