Thursday, January 26, 2006

Långa avbrott

... är ju inte bra, speciellt inte i dessa bloggtider då man bör blogga *minst* en gång om dagen, helst flera, för att vara nåt att räkna med... men jag har varken tid eller lust att skriva så ofta. Nu har det dock varit rejäl torka ett tag, kanske det har att göra med att jag är i en lite jobbig situation just nu, då jag inte vet vad jag kommer att jobba med om någon månad eller två. Företaget ska omstrukturera och vissa arbetare kommer att bli överflödiga, avdelningen jag är på ska läggas ned, men man hoppas kunna lösa det mesta med omplaceringar. En möjlighet kan vara att jag får flytta till företagets andra filial ca 25 mil bort, men jag trivs väldigt bra där jag bor nu och vill helst slippa kånka en massa kartonger och soffor till ett ställe där jag inte vet hur länge jag kan få stanna.

4 Comments:

At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Ryggövningar... börja göra ryggövningar nu så inte ryggen pajar sen med kartonger och möbler! *KraM*

 
At 1:03 PM, Anonymous Anonymous said...

ok. du har blivit utmanad i "vane-ovane-kedjan" som går runt nu i bloggosfären. Det blir nog första och sista gången jag deltar i en sån... får se om du törs!

 
At 7:20 AM, Blogger spidercrazy said...

Med respekt för allmänhetens goda smak så undviker jag att blogga om vissa saker.

 
At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said...

nu är vi två på dig Spindeln! *grin* ta några trevliga egenheter, det vet jag att du har ;-) en övning i positivt tänkande!

 

Post a Comment

<< Home