Sunday, August 23, 2009

Greetings from Bulgaria


Okej, jag har inte varit i Bulgarien, om nu någon trodde det. Jag hittade den här figuren på en loppis förra veckan och enligt uppgift från säljaren så hade den troligtvis införskaffats under en semesterresa till Bulgarien - vilket jag väljer att tro på, eftersom jag inte har sett något liknande här i Sverige. Tidigare var Bulgarien ett hyfsat bra fotbollsland, sen slog Sverige dem med 5-0 i EM 2004 och efter det har de aldrig riktigt kommit tillbaka. Men om de fortsätter producera udda samlarfigurer så kanske det är värt att åka dit ändå.

Labels: , ,

1 Comments:

At 4:33 AM, Anonymous MrSynister said...

Jag har varit i Bulgarien och det var supernice där... Iallafall vad jag kommer ihåg... Jag var 5 år gammal... Någon jävel stal en av mina leksaksbilar jag lekte med på stranden... :(

 

Post a Comment

<< Home