Saturday, May 01, 2010

Mindre He-man Raritet


Jag trodde jag hade sett de flesta häftena som kom på 80-talet tillsammans med kassettband, s k 'musiksagor', när den här dök upp häromdagen. Jag har visserligen aldrig gått in för att samla He-man men har ändå fått ihop lite småplock genom åren, några gubbar och olika reklamhäften, och jag gillar designen och konceptet så pass mycket att jag har svårt att låta bli att köpa när tillfälle bjuds och det är billigt. Det här häftet, 'Fånge i gyttjegraven', kom 1987, samtidigt som Transformers var populära, det finns ett liknande häfte med dessa jätterobotar som också är svårt att hitta (men jag har ett ex någonstans).

Labels: , ,

2 Comments:

At 9:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Coolt... jag håller på precis att leta efter den här he man i gyttjegraven i google men kan inte hitta den nånstanas... vet du vart man kan få tag på den maila meningslost7@hotmail.com tack

 
At 2:26 PM, Anonymous Peter Eriksson said...

Jag förstår inte riktigt av ditt inlägg här om det är så att du har häftet i din ägo eller inte?..
Tacksam för svar. MVH / Peter
peter_dise@spray.se

 

Post a Comment

<< Home